Monday, October 27, 2008

Αυτή η αγάπη

Με τα μάτια θολά
διακρίνω ένα κρυστάλλινο παραμύθι
Διάφανο, άυλο, μοναδικό
Στον κόσμο αυτόν εγώ πετώ
κι εσύ δίπλα μ’ ακολουθάς
Εσύ πετάς κι εγώ δίπλα σ’ ακολουθώ
Φωνές, θόρυβοι
που θέλουν να ξυπνήσουν τα όνειρά μας
όμως τίποτα δεν καταφέρνουν
γιατί τώρα ξέρω
και πάντα θα ξέρω
πάντα
Θα σου ζωγραφίσω τον παράδεισο
θα σου κάνω δώρο αυτόν τον κόσμο
θα πω στην καρδιά μου αυτή τη φορά
να μην τρέξει να φύγει
Θα πω και κανείς δε θ’ ακούσει τίποτα
Τα πουλιά, τα έντομα, τα ζώα
θα κοιτάξουν με περιέργεια αριστερά και δεξιά
Αυτά θα νιώσουν την υπόσχεση που έδωσα
στον κόσμο μου και στον δικό σου
Να μη φύγω ποτέ απ’ τα όνειρά μου
να σε βλέπω να μ’ ακουμπάς
να κλείνω τα μάτια ήσυχα
βέβαιη πως ποτέ δε θα πεθάνω τώρα πια
αφού αυτή η πανάρχαια μανία
αυτή η αγάπη
θα ταξιδεύει μαζί με τ’ αθάνατα αστέρια
θα γίνεται άνεμος, βροχή
ήλιος και θα φωτίζει

1 comment:

Anonymous said...

μιλάς για της αιωνίας αγάπης το τραγούδι