Thursday, May 6, 2010

εντός

Μακάρι μέσα σου ν’ απλώνεται πάντα η μαγεία
μακάρι η αγάπη μου να σε τυλίγει πάντα
σε ψάχνω γύρω μου μα σε βρίσκω εντός
μέσα στις άπειρες διακλαδώσεις του μυαλού μου
πάνω σε κάθε ένωση πάνω σε κάθε μονοπάτι
και μέσα στο αίμα μου να ρέεις και να μου δίνεις ρεύμα...
να κρατάς δυνατά τα όριά μου...
ν’ ανακαλύπτεις την τροχιά του μυστηρίου
να περνάς το φάσμα του σκοταδιού για να φτάσεις στο φως
για να φτάνεις τα πιο κρυφά σημεία και να τ’ ανασαίνεις...
να μ’ αγαπάς διαρκώς να μ’ αναζητάς
να μπερδεύεις τη ροή του χρόνου
να μαγεύεις την καθημερινότητα με μια απαλότητα
ν’ αποδέχεσαι την κάθε πληγή μου
να με γεμίζεις με τη μυρωδιά σου
και να γεμίζω τα όνειρά σου
να ζω μες στα φιλιά σου
στους χτύπους της καρδιάς σου
και η αγάπη μας να μη χαθεί ποτέ
μα να δείχνει πάντα το δρόμο

No comments: