Thursday, January 24, 2008

Δέντρα μου...


ΔΕΝΤΡΑ ΜΟΥ...

Δέντρα μου, δέντρα ξέφυλλα στη νύχτα του Δεκέμβρη,
στη σκοτεινή, βαθιά δεντροστοιχία

μαζί πηγαίνουμε, μαζί και η μέρα θα μας εύρει,
ω ερημικά, θλιμμένα μου στοιχεία.


Αύριο, μεθαύριο, σύντροφο θα μ' έχετε και φίλο,
τα μυστικά σας θέλω να μου πείτε,
μα όταν, αργότερα, φανεί το πρώτο νέο σας φύλλο,

θα πάω μακριά, το φως για να χαρείτε.


Κι αφού ταιριάζει, ω δέντρα μου να μένω απ' όλα πίσω
τα θαλερά και τα εύθυμα στην πλάση,

εγώ λιγότερο γι' αυτό δε θα σας αγαπήσω,
όταν θα μ' έχετε κι εσείς ακόμη προσπεράσει.


Κώστας Καρυωτάκης




Οι φωτογραφίες είναι από το Πήλιο, εν κινήσει.

6 comments:

ΩΣΗΕ said...

Υπέροχες φωτό συνοδευμένες από το υπέροχο ποίημα του Καρυωτάκη.

Καλό σου βράδυ

Kallioph said...

:)

eryx-t said...

πολύ ωραίες φωτογραφίες! λατρεύω τα δέντρα τα "ξέφυλλα" με τα κλαδιά τους έτσι να ριζώνουν στον ουρανό.

Kallioph said...

Και γω το ίδιο :)

DPurpler said...

και εν ΤΙ κινήσει...

Kallioph said...

Αυτό πού το πας... Απορίας άξιο που βγήκαν κιόλας..